بازارهای کوثر اصفهان از نظر کیفیت و قیمت در نقطه بهره‌وری مطلوب قرار دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌نظر می‌رسد بازارهای روز کوثر اصفهان از نظر کیفیت و قیمت در نقطه بهره‌وری مطلوب قرار دارد که امیدواریم روز به روز وضعیت بهتر این بازارها را در سطح شهر شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: به نظر من یکی از مصادیق خدمت به مردم و اینکه خدمات به‌صورت مستقیم در معیشت و زندگی شهروندان اثرگذار باشد، فعالیت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان و بازارهای کوثر است.

وی افزود: قرار است بازارهای روز کوثر به تعداد مناسب و در حدی که به تنظیم قیمت‌ها در قسمت‌های مختلف شهر کمک کند، در چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان قرار گیرد تا نیازهای زندگی آن‌ها را برآورده کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعداد بازارهای کوثر باید در سطح شهر متناسب باشد، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۶ بازار روز کوثر در نقاط مختلف شهر اصفهان وجود دارد که به نظر من کفایت می‌کند، مگر در نقاطی که تقاضا و نیاز همچنان احساس شود.

سامع گفت: به‌نظر می‌رسد بازارهای روز کوثر اصفهان از نظر کیفیت و قیمت در نقطه بهره‌وری مطلوب قرار دارد که امیدواریم روز به روز وضعیت بهتر این بازارها را در سطح شهر شاهد باشیم.

کد خبر 753330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.