تشرف دو هزار و ۸۶۰ زائر حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: ۲۸۶۰ زائر با ۲۰ کاروان و ۱۱ پرواز از فرودگاه بین‌المللی کرمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی جزینی‌زاده، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ با حضور در جمع اولین کاروان اعزامی حجاج تمتع استان کرمان با اشاره به اعزام اولین گروه زائران کرمانی شامل دو کاروان از شهرهای کرمان و شهربابک به مدینه منوره، اظهار کرد: ۲۸۶۰ زائر با ۲۰ کاروان و ۱۱ پرواز از بیست‌وچهارم تا بیست‌وهشتم اردیبهشت، از فرودگاه بین‌المللی کرمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی خدمت به زائران خانه خدا و رسول اکرم (ص) را واجب دانست و افزود: تمام عوامل، عناصر و امور ضروری برای تکریم هر چه بیشتر حجاج معزز استان در فرودگاه بین‌المللی کرمان تدارک دیده شده است.

حسین آجیلیان سرپرست عملیات حج نیز در بازدید از روند اعزام حجاج در پایانه بین‌المللی فرودگاه کرمان با اشاره به نقش مهم فرودگاه‌های مجری عملیات حج گفت: بنا به هماهنگی‌های به عمل آمده فرودگاه‌های مجری عملیات حج ضمن آمادگی‌های هوانوردی و فرودگاهی برای تکریم هر چه بیشتر زائران حریم الهی و نبوی (ص) مهیا هستند.

وی در ادامه با تعدادی از زائران کرمانی و شهر بابکی حاضر در پایانه حجاج فرودگاه بین‌المللی کرمان گفت‌وگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنها را جویا شد، در ادامه زائران سرزمین وحی با بدرقه مدیر کل فرودگاه‌های استان و مدیران کل هواپیمایی جمهوری اسلامی عازم حج تمتع شدند.

کد خبر 753140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.