اجرای ۲۰ میلیارد ریال پروژه در پارک صفه

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه سرویس بهداشتی مسیر زاگرسِ پارک صفه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال گفت: خاک‌برداری این پروژه با زیربنای ۹۰ متر مربع انجام شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه احداث سرویس بهداشتی مسیر زاگرسِ پارک صفه با هدف افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی، تراکنش متناسب، استانداردسازی کمیت و کیفیت شاخص‌های سلامت و بهداشت، بهینه‌سازی و ارتقای سطح کیفیت خدمات رفاهی و خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاک‌برداری این پروژه با زیربنای ۹۰ متر مربع انجام و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: در حال حاضر بتن‌ریزی ستون‌های سرویس بهداشتی و اجرای سقف این پروژه نیز اجرا شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی این سرویس‌های بهداشتی شامل اجرای قیر و گونی، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات است.

کد خبر 752877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.