پیشرفت ۷۰ درصدی تملک خیابان شهید چمران بهرام‌آباد

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: یکی از پروژه‌های شاخص منطقه احداث خیابان شهید چمران بهرام‌آباد است که نیاز به تملک ۵۱۱۶ متر مربع اراضی مسکونی دارد و ۷۰ درصد آن به همت اهالی بهرام‌آباد تملک شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موقعیت محله بهرام‌آباد اظهار کرد: محله بهرام‌آباد از شمال به خیابان بهارستان غربی، از غرب به محله مارچین و از شرق و جنوب به محله خانه‌اصفهان منتهی می‌شود و یکی از محلات کم‌برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه خیابان‌سازی شهید چمران از پروژه‌های ویژه و محله‌محور این دوره مدیریت شهری است که برای این محله در نظر گرفته شده است، افزود: احداث خیابان شهید چمران بهرام‌آباد می‌تواند خیابان بنفشه شمالی را به خیابان گلستان شرقی متصل و تردد را برای اهالی تسهیل کند، همچنین با احداث این خیابان پیش‌بینی می‌شود بافت شهری حاکم در این محله دستخوش تغییر شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۱,۳۰۰ میلیارد ریالی تملک خیابان شهید چمران تصریح کرد: برای احداث این خیابان با عرض ۲۴ متر و طول ۸۰۰ متر، مساحت ۵۱۱۶ متر مربع باید آزادسازی شود، از این‌رو تاکنون ۷۰ درصد از این اراضی به همت اهالی محل تملک شده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: فاز نهایی خیابان شهید چمران حدفاصل خیابان گلستان به خیابان بهارستان غربی پیشنهاد شده است که امیدواریم با توافق مدیریت شهری و کمیسیون ماده ۵ شهر اصفهان، طرح آن آماده، تملک و اجرا شود تا نیاز ساکنان این محله نیز برطرف شود.

کد خبر 752872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hassan IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 0
    بازم مثل همیشه گل کاشتی مهندس