۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
زوائد بصری میدان مطهری قم حذف می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه زیباسازی میدان مطهری در حال انجام است گفت: تابلوهای زیادی از اطراف میدان جمع‌آوری و تصمیم بر آن شد که زوائد بصری از اطراف میدان مطهری حذف شود.

محمد رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد منطقه ۷ شهرداری قم در حوزه عمرانی، اظهار کرد: بهبود سیما و منظر پروژه‌های شهری از جمله بلوار جعفر طیار (ع) از اقداماتی است که پیگیری می‌شود.

وی افزود: از خیابان ایستگاه تا پل ۹ دی که بخش مهمی از آن در منطقه ۷ قرار دارد، دارای فضای سبز و خیابان است و امیدواریم با احداث تونل امام موسی صدر بتوانیم برای بهبود وضعیت و بازآفرینی شهر، اقداماتی را انجام دهیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات منطقه ۷ تعارض مدیریت در بافت تاریخی است که موجب شده است بخشی از اقدامات به خوبی پیش نرود.

رمضانی در خصوص پروژه میدان مطهری تصریح کرد: جدول‌گذاری و اصلاح هندسی در این پروژه، دارای مشکلاتی بود که اقدامات لازم انجام شد، همچنین تابلوهای زیادی از اطراف میدان جمع‌آوری و تصمیم بر آن شد که زوائد بصری از اطراف میدان مطهری حذف شود.

وی عنوان کرد: اجرای دیوارنگاره، حذف دیواره‌های فرسوده، ساماندهی بناهای قدیمی و ناایمن، ساماندهی علائم شهری و وضعیت ترافیکی از جمله اقداماتی است که در میدان مطهری انجام شده است و تداوم دارد.

کد خبر 752847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.