پیش‌بینی اعتبار لازم برای رفع نقاط حادثه‌خیز در بودجه ۱۴۰۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل بر زمین مانده استانی و ملی در قانون بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود منظور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل بر زمین مانده در سطح استانی و ملی از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حمل‌ونقل یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ است.

وی پیش از این نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرده و از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه سال جاری خبر داده بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از اعتبار ۱۷۲۸ میلیارد تومانی برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوءتغذیه در قانون بودجه سال جاری خبر داده و افزوده بود: اعتبارات رفاه و تأمین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ (رشد ۳۸۰ درصدی) افزایش یافته است.

منظور اعلام کرده بود که با هدف تمرکززدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

پیش بینی اعتبار لازم برای رفع نقاط حادثه خیز در بودجه ۱۴۰۳

کد خبر 752778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.