۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته نوسانات شدیدی را ثبت کرده و افت قیمت بین محصولات ایران‌خودرو شدیدتر است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از محصولات ایران‌خودرو با کاهش ۱۳ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس سفارشی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت با افت ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا S از محصولات شرکت سایپا نیز با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۴۴ میلیون تومان ارزش گذاری شده و شاهین GT، محصول لوکس سایپا، با کاهش پنج میلیون تومانی به قیمت ۷۴۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۴ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۳ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا پلاس ۶۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی ۷۹۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۳ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز بسیاری از محصولات با نوسان و ریزش قیمت روبه‌رو هستند، اما تعداد اندکی از خودروها نیز با قیمت بالاتری از روز گذشته مبادله شدند.

X55 پرو امروز ۱۳ میلیون تومان دیگر ارزان شد تا به قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

تیگو ۸ پرومکس تنها محصولی است که در بازار امروز کار خود را صعودی آغاز کرد و با رشد ۱۵ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S3 از محصولات کرمان موتور در ابتدای صبح امروز با کاهش ۱۴ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان معاملات شده است.

هیوندای کرتا از محصولات کرمان موتور با ریزش ۷۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۸۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت + جدول

کد خبر 752747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.