نقاط نازیبا در شهر حذف می‌شوند

شهردار ایلام با بیان اینکه هرچه نظارت کم باشد رشد نازیبایی‌های شهر بیشتر است، گفت: برخی به صورت خودسر با برهم زدن کاربری‌ها در نقاط کوری که زیاد تمرکز بر آن نیست آلونک می‌سازند یا با تعرض به حریم پیاده‌روها تابلوهای غیراستاندارد و خارج از چارچوب نازیبایی ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _یکشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در بازدید از ورودی‌های شهر ایلام با تاکید بر تلاش مضاعف در امر خدمات رسانی به شهروندان بر رفع نقاط نازیبای شهر، اظهار کرد: رفع نازیبایی خود زیبایی است بنابراین مدیران حوزه‌های مربوطه باید به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هرچه نظارت کم باشد رشد نازیبای‌های شهر بیشتر است، افزود: برخی به صورت خودسر با برهم زدن کاربری‌ها در نقاط کوری که زیاد تمرکز بر آن نیست آلونک می‌سازند یا با تعرض به حریم پیاده روها تابلوهای غیراستاندارد و خارج از چارچوب نازیبایی ایجاد می‌کنند.

شهردار ایلام ادامه داد: معاون خدمات شهری و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیر اجراییات در این راستا با جدیت ورود کنند و بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد شود زیرا شهر متعلق به تمام شهروندان است و رعایت حقوق شهروندی لازم و ضروری است.

کد خبر 752695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.