زمین‌لرزه ۵ ریشتری در آستارا خسارت نداشت/ آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: زمین‌لرزه پنج ریشتری در این شهرستان خسارتی به دنبال نداشت و تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع مشکلی برای مردم دریافت نشده ‌است و نیروی جمعیت هلال احمر امشب در آماده باش کامل هستند.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: بعد از وقوع زمین لرزه پنج ریشتری در شهرستان آستارا، بررسی‌های لازم برای ارزیابی تبعات و دریافت میزان خسارت‌های احتمالی آغاز شد، اما پس از استعلام از خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر در دهیاری‌ها و همچنین بخشداری‌ها و فرمانداری، هیچ گونه خسارتی در شهرستان در پی زمین‌لرزه عصر امروز گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه شدت زمین‌لرزه باعث ترس و وحشت مردم شهرستان شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شدت زلزله و احتمال وقوع پس‌لرزه‌ها، مردم تا ۲۴ ساعت آینده هوشیاری لازم را داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا با بیان نیروهای هلال احمر شهرستان امشب در آماده‌باش کامل هستند، افزود: شهروندان در هنگام بروز حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر در شهرستان آستارا ساعت ۱۶:۵۱ امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در عمق ۲۶ کیلومتری زمین را ثبت کرده است.

کد خبر 752686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.