استعدادهای ورزش جودو در کردستان شناسایی و حمایت شوند

استاندار کردستان گفت: در زمینه استعدادیابی در رشته ورزشی جودو کارهای خوبی در استان صورت گرفته که نیاز است این کار با جدیت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه _شنبه بیست‌دوم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس فدراسیون جودو اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه جودو در کردستان وجود دارد که می‌توانند در رقابت‌های ملی و جهانی افتخارآمیز باشند.

وی با بیان اینکه در رشته جودو در استان تلاش‌های زیادی انجام شده است، افزود: امیدواریم این زحمات برای موفقیت‌های بیشتر تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: هیئت جودو خدمات بسیار خوبی به این ورزش در استان کردستان داشته است و ما نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از این هیأت به کار می‌گیریم.

زارعی‌کوشا در ادامه به خودداری آرش میراسماعیلی در رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی در سال ۸۳ اشاره کرد و گفت: این کار بسیار ارزشمندی بود و عزت شما ناشی از همان حرکت افتخارآفرین است.

وی ادامه داد: خودداری شما از رقابت با حریف اسرائیلی نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی شد و امروز همه به حقانیت کار شما ایمان آورده‌اند.

استاندار کردستان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را مایه رسوایی این رژیم در جهان دانست و افزود: شما از حق خود برای قهرمانی گذاشتید تا به رژیم صهیونیستی مشروعیت ندهید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پایین بودن منابع بانکی استان‌های زاگرس نشین به ویژه کردستان اشاره و اضافه کرد: این استان شش دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد که ناچیز است و باید افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو شامگاه_شنبه بیست‌دوم اردیبهشت_ جهت حضور در مجمع عمومی و سالیانه هیأت جودو کردستان به این استان سفر کرد و همراه با مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رئیس هیأت جودو استان با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیدار کرد.

کد خبر 752679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.