افزایش ۵۰ درصدی منابع شهرداری اصفهان در ۱۴۰۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: کل منابع شهرداری در سال جاری معادل ۳۰,۰۵۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام منابع شهرداری در سال جاری معادل ۳۰,۰۵۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است و از سه گروه درآمدها، منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه‌گذاری و منابع حاصل از واگذاری‌های دارایی مالی به‌دست می‌آید.

وی افزود: بخش درآمدها صرفاً از محل عوارض تعیین شده به موجب قانون کسب می‌شود و معادل ۱۶ هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در بخش واگذاری دارایی سرمایه‌ای نیز این گروه از منابع، تنها از محل فروش و واگذاری اموال و دارایی‌های شهر و شهرداری برای تأمین منابع لازم شهرداری تأمین می‌شود که سال جاری واگذاری دارایی سرمایه‌ای معادل ۷,۶۱۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به سال قبل ۲۱۹ درصد رشد داشته است.

ابراهیمی گفت: بخش واگذاری دارایی‌های مالی از منابع از دریافت وام و تسهیلات یا فروش اوراق مشارکت به‌دست می‌آید که برای این بخش از تأمین منابع معادل ۵,۶۲۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و از این مبلغ ۲,۱۲۲ میلیارد تومان وام و تسهیلات و ۳,۵۰۰ میلیارد تومان از محل انتشار اوراق مشارکت تأمین می‌شود که نسبت به دوره قبل ۶۸ درصد رشد دارد.

کد خبر 752445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.