پایان اخذ رأی در چگنی / ۱۲۰۰۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چگنی از پایان اخذ رأی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس در شهرستان چگنی به پایان رسید.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در چگنی افزود: این دوره از انتخابات در اوج سلامت و امنیت برگزار شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چگنی با قدردانی از عوامل اجرایی، نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، اعلام کرد: هیچ‌گونه مشکلی در این انتخابات مشاهده نشد.

هاشمی با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار نفر در انتخابات دور دوم مجلس در چگنی شرکت کردند، یادآور شد: برگ زرین دیگری بر تاریخ انتخابات این شهرستان افزوده شد.

به گزارش ایمنا، فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شد و این انتخابات در خرم‌آباد هنوز ادامه دارد.

۲۳۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و ۲۱۷ شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.

مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات ۲۰۸ هزار و ۹۵۰ رأی بود که از این تعداد ۱۹۳ هزار و ۸۶ رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با ۳۰ هزار و ۷۴۱ رأی، رضا سپهوند با ۲۲ هزار و ۶۵۲ رأی، قدرت‌الله ایمانی با ۲۰ هزار و ۴۸۰ رأی و هادی هاشمی‌نیا با ۱۷ هزار و ۸۰۵ رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 752360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.