اعتراض دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی به مسئله بی سابقه‌ای تبدیل شده است

امام جمعه مبارکه گفت: جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا به جنایات رژیم صهیونیستی امروز به مسئله‌ای مهم و بی سابقه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، بیست و یکم اردیبهشت _ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: این جنبش‌ها اثرات آن نامه مقام معظم رهبری به عنوان حجت امام زمان (عج) به جوانان غرب بود که در آن به موضوع فلسطین و مظلومیت مردم اشاره شده است.

وی ادامه داد: قدرت نفوذ ایشان در جوانان غرب به گونه‌ای بود که در دانشگاه‌های آمریکا به زبان فارسی و به شیوه ملت ایران علیه اسرائیل شعار سر داده شد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه امروز سردادن مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی در اروپا و آمریکا را نباید کم گرفت اضافه کرد: امروز زبان فارسی در کشورهای مختلف جهان از جمله هند، ترکیه، اروپا، چین و مصر در حال گسترش است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی، اکنون در دل خود شاهد حرکت‌های توفنده جوانانی است که برای دفاع از مظلومیت به پا خواسته‌اند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: سرکوبی این دانشجویان معترض، حمایت دروغین غرب از آزادی بیان و دموکراسی را به وضوح مشخص کرده است.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، افزود: این دهه پر برکت با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و با میلاد خورشید مشعشع ایران زمین حضرت امام رضا (ع) به پایان می‌رسد که دهه پر از علاقه، مهر، کرامت و معرفت است.

امام جمعه مبارکه اظهار کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها که در دامان ولایت و امامت بزرگ شد، الگوی دختران جامعه اسلامی قرار گرفت که میلاد آن حضرت به عنوان روز ملی دختران نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه اسلام برای زنان و دختران اهمیت ویژه قائل است اظهار کرد: غربی‌ها با تبلیغ و دروغ پردازی به دختر و زن نگاه ابزاری دارند اما دختران در فرهنگ ایرانی اسلامی بر خلاف تفکر منحط غربی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی باید با حفظ کرامت انسانی به خوبی در جامعه نقش آفرینی کنند.

کد خبر 752260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.