دولت سیزدهم با فساد در تمام لایه‌ها مبارزه می‌کند

رئیس جمهور گفت: اهتمام دولت سیزدهم این است که با فساد در تمام لایه‌ها به‌صورت جدی مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در جریان برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم با حضور در بیت آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: اهتمام دولت این است که با فساد اقتصادی و اداری در تمام لایه‌ها در کشور مبارزه کند و در این زمینه تا کنون اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف دولت توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار و حفظ کرامت آنان است تا بتوانند با اشتغال و مشارکت در تولید اقتصادی، معیشت خود را اداره کنند.

رئیس‌جمهور ضمن اشاره به کاهش فقر در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و رشد اقتصادی از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که امتداد خواهد یافت.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه بدون مبارزه با فساد در کشور عدالت اجرا نخواهد شد، گفت: اگر مردم اهتمام مسئولان را نسبت به ایجاد عدالت ببینند، بهتر می‌توانند شرایط سخت اقتصادی را تحمل کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت، دیپلماسی عزت است، خاطرنشان کرد: معتقدیم بدون مذاکره بر اقتدار ملت ایران می‌توان مشکلات را حل کرد و به شرایط بسیار مطلوب اقتصادی و سیاسی رسید.

رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات دولت در حوزه افزایش تولید نفت و گاز گفت: این اقدامات جز با تکیه بر توان داخلی و دیپلماسی عزت انجام نشده است.

آیت‌الله رئیسی به عملیات وعده صادق هم اشاره کرد و اظهار داشت: رمز موفقت در عرصه میدان، هماهنگی دیپلماسی و رسانه با آن است که دولت در این مسیر گام برداشت و ملت ایران نیز در این حرکت غرورآفرین سهم خود را ایفا کردند.

کد خبر 752258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.