فرایند انتخابات در مازندران تا پایان آن الکترونیکی است

سرپرست معاونت سیاسی و عقیدتی استانداری مازندران با تاکید بر اجرایی شدن کامل انتخابات به شکل الکترونیکی گفت: اجرای طرح الکترونیکی یقیناً در سلامت انتخابات بیش از پیش کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر امروز_جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از شعبات اخذ رأی حوزه قائم‌شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شاهد حضور پرشور مردم در دومین دور انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رأی این استان هستیم، اظهار کرد: امیدواریم امروز نیز همانند یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ مردم حماسه دیگری را بیافرینند.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری یک انتخابات سالم از ماه‌های گذشته در حوزه انتخابیه مازندران فراهم است.

سرپرست معاونت امور سیاسی و عقیدتی استانداری مازندران با بیان اینکه حوزه انتخابیه جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و قائم‌شهر به دوره دوم راه پیدا کرد و هم‌زمان با ۲۲ حوزه راه‌یابی کشور بین چهار نامزد جهت انتخاب دو نفر در حال برگزاری این دوره از انتخابات است، عنوان کرد: استاندار مازندران از ابتدای شروع انتخابات جهت تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر انتخابات در ۴۱۶ شعبه اخذ رأی و ۱۰ حوزه اصلی و فرعی با مسئولان مربوطه جلسه اضطراری برگزار کردند.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: بازدیدهایی با حضور استاندار در حوزه‌های انتخابیه پنج شهرستان جهت رسیدگی بر اجرای مناسب انتخابات انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه قابل توجه است که حوزه انتخابیه قائم‌شهر نیز به مانند سایر حوزه‌ها فرایند برگزاری انتخابات حتی در زمان پایانی آن کاملاً به صورت الکترونیکی است، اظهار داشت: این اجرای طرح الکترونیکی یقیناً در سلامت انتخابات بیش از پیش کمک می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه انشاالله تا پایان رأی‌گیری شاهد حضور پرشور مردم حوزه انتخابیه و پنج شهرستان هدف مازندران در پای صندوق‌های رأی باشیم، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان همیشه ثابت کردند و در هر جریان و عرصه‌ای پا گذاشتند و مطمئناً در تکمیل مرحله اول در این مرحله نیز با حضور پرشور رقم خواهد خورد.

کد خبر 752248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.