انتخابات مظهر سرمایه اجتماعی است

استاندار مازندران گفت: در سالی که عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی است، یکی از جهش‌ها تولید سرمایه اجتماعی است که انتخابات یکی از مظاهر آن هست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری صبح امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از شعبات اخذ رأی شهرستان سیمرغ ضمن تبریک روز میلاد دخت مکرمه حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر اظهار کرد: امیدواریم از برکات انوار این دو بزرگوار که ختم این دهه با ولادت آقا امام رئوف ثامن الحجج است، بهره‌مند شویم.

وی افزود: از دست‌اندرکاران انتخابات در این مرحله برای انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دست‌اندرکاران این کار در ۱۰ حوزه اصلی و فرعی به مرکزیت حوزه انتخابیه قائم‌شهر طی این مدت تلاش کردند تا انتخابات با امنیت کامل برگزار شود، قدردانی می‌کنم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در این دوره انتخابات با ۴۱۶ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰۸ شعبه سیار و ۲۲۱ شعبه روستایی در حال برگزاری است، گفت: به لحاظ پراکندگی روستایی و آمار روستایی را در این مرحله بیشترین را در کشور استان مازندران برخوردار است.

نوری با تاکید بر اینکه این استان جزو هشت حوزه انتخاباتی هست که کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار داشت: در نخستین ساعت روز شروع رأی‌گیری جریان آن متصل و رأی‌گیری در حال اجراست و تا این لحظه استقبال خوب اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه داشت که هر چه این استقبال بیشتر باشد به طور طبیعی یکی از ارکان ما جمهوریت نظام در کنار اسلامیت است قوام می‌بخشیم، خاطرنشان کرد: در سالی که عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی است یکی از جهش‌ها تولید سرمایه اجتماعی است و انتخابات یکی از مظاهر آن هست و حضرت آقا در بیانیه گام دوم آن مشارکت سیاسی اجتماعی، اجتماعی سیاسی یک برکت فرمودند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه از مردم خوب این پنج شهرستان دعوت می‌کنم در این انتخابات به صورت فعال شرکت کنند، یادآور شد: البته در این دوره کسانی می‌توانند شرکت کنند که قبلاً رأی داده باشند، همچنین کسانی که در دوره قبل رأی اصلاً نداده باشند.

نوری تاکید کرد: اگر ما با قوت در اینجا وارد شویم مجلس قوی را در این دوره خواهیم داشت.

کد خبر 752201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.