برقراری پرواز مسیر مشهد_ایلام پس از یک سال

استاندار ایلام گفت: پرواز مسیر مشهد- ایلام پس از یک سال از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از برقراری پرواز مسیر مشهد - ایلام خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، پرواز مسیر مشهد - ایلام بعد از حدود یک سال وقفه از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برقراری مسیر پرواز مشهد- ایلام از مطالبات مردم استان ایلام بود که به نتیجه رسید، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین پرواز چهارم خردادماه انجام خواهد شد.

وحید فروغی‌زاده، مدیر فرودگاه شهدای ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشور پرواز مسیر ایلام - مشهد توسط شرکت هواپیمایی زاگرس انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طبق توافق شرکت هواپیمایی زاگرس، این ایرلاین در طول هفته ۲ پرواز (چهار سورتی) با هواپیمای MD82 با ظرفیت ۱۶۰ مسافر به مسیر ایلام - مشهد و بالعکس خواهد داشت.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: این پروازها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، طی روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

فروغی‌زاده گفت: با توجه به تعداد متقاضیان، احتمال افزایش تعداد پروازهای مسیر مشهد- ایلام به سه پرواز (شش سورتی) در هفته وجود دارد.

کد خبر 752054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.