اجرای ۵۰۰ جشن مختلف به مناسبت دهه کرامت در مشهدالرضا(ع)

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از ٣٠ برنامه ارزشمند برای دهه کرامت به صورت مستقیم تدارک دیده‌ایم و این برنامه‌ها ستادی است و مناطق نیز برنامه‌های خود را به‌صورت جداگانه برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی ابراهیمی صبح امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در نشست خبری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد که به‌مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ٣٠ برنامه ارزشمند را برای دهه کرامت تدارک دیده‌ایم و این برنامه‌ها ستادی است و مناطق نیز برنامه‌های خود را به صورت جداگانه برگزار می‌کنند.

وی افزود: برنامه شمس کرامت، مشارکت در برپایی ۵٠٠ ایستگاه و برگزاری ۵٠٠ جشن مختلف، جشن رأفت کریمانه، نقاله‌خوانی، نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و جشنواره ریحان‌شهر بخشی از برنامه‌های دهه کرامت است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه هدف ما در دهه کرامت، ترویج جشن‌های شادی مومنانه به صورت خانوادگی در مشهد است، گفت: اجتماع دختران مشهدی، شادپیمایی دوچرخه‌سواران در سطح شهر، جشنواره نسیم کرامت در بوستان‌های شهری، جشن خانوادگی امام‌رضایی‌ها، گلریزان پویش مشهد مهربان و مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از  مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت است.

کد خبر 751966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.