️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت‌های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه بزرگداشت سالگرد رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به در پیش بودن ایام ششمین سالگرد رحلت حاج شیخ غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت‌های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه بزرگداشت سالگرد رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید در برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی در شهر و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در فضاسازی و آذین‌بندی‌های سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد شدید از ضعف اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های شهرداری گفت: ضعف روابط عمومی‌ها در مباحث اطلاع‌رسانی در ویژه برنامه‌ها، مراسم‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری مشهود است.

خلیل‌پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم است، تصریح کرد: فصل تابستان شهر ارومیه پتانسیل و فرصتی بی‌نظیر برای برگزاری جشنواره‌ها و نهایت استفاده در تحقق رسالت سازمانی است.

وی با اشاره به ضرورت نام‌گذاری تمامی پل‌های سطح شهر ارومیه به یک نام و یا نماد یادآور شد: برخی از پل‌های شهر مزین به نام‌های مقدس همچون پل مادر و پل خاتم الانبیا (ص) و … بوده و تزئینات و فضاسازی پل‌ها تا حدودی متناسب با نام آن‌ها انجام شده و در سایر پل‌های سطح شهر هم باید اقداماتی نظیر آن‌ها انجام شود.

خلیل‌پور خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در پل غیر همسطح آذربایجان که چند سطح آن به فاز بهره‌برداری رسیده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه می‌تواند با فضاسازی متناسب با نام پل اقدام و تصویری از شهید مهدی باکری، تبلور غیرت آذربایجان، در آن استفاده شود.

کد خبر 751211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.