برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بهره‌مندی ۸۷ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان پیرانشهر با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه سیزدهم را در بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته دارد، اظهار کرد: میزان برخورداری شهرستان پیرانشهر از راه روستایی آسفالته از نظر تعداد روستا نیز ۶۴ درصد است.

وی افزود: قرارداد آسفالت محورهای مواصلاتی ۹ روستای شهرستان پیرانشهر منعقد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات در سریع‌ترین زمان شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نقطه حادثه‌خیز کولیج در پیرانشهر به‌طور کامل رفع شده و عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه‌خیز ۳ محور دیگر نیز در حال انجام بوده و همچنین در این نقاط چراغ‌های روشنایی محور نصب و انشعابات خریداری شده است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین سال‌جاری نیز پیش‌بینی شده عملیات آشکارسازی به طور کامل به اتمام برسد.

دست‌نشان تصریح کرد: فاز دوم عملیات نصب روشنایی محور منتهی به پایانه مرزی تمرچین نیز در حال انجام است و ترانس‌های مورد نیاز در زمان کوتاه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: قرار داد روکش محور پسوه _مهاباد جدیداً مبادله شده و در حال تأمین قیر مورد نیاز هستیم که بعد از تأمین قیر عملیات آسفالت شروع خواهد شد.

کد خبر 751202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.