توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ ساخت فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهیم کرد.

وی به پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌های است به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان را ارتقا خواهیم داد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان محاسبه کرد و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

کد خبر 750354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبری IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    1 0
    منطقه ۳ از نظر پارک و فضای سبز و زمین بازی بسیار ضعیف و فقیر است اقدام جدی لازم است
  • mr radde paa IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) و شهید کیوانفر بسیار ضروری است. دقیقاً چه بخش‌هایی و به چه بهانه‌هایی با آغاز عملیات اجرایی احداث آن مخالفت می‌کنند؟