دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت خون شهدا تفکر اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل روز معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج، با تبریک هفته معلم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: امروزه به برکت خون شهدا و امام شهدا، اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است و این را دنیا به نظاره نشسته‌اند.

وی با طرح این پرسش که چرا سالروز شهادت استاد مطهری را به‌نام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد نام‌گذاری کرده‌اند؟، افزود: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است، دنیای کنونی جمعی از اضداد است که همه در تقابل هم هستند تا انشاء‌الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اندیشه‌های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ و تهمت می‌کنند و در مقابلِ اندیشه‌های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه‌های شیطانی مبارزه کردند و شهید مبارزه با این اندیشه‌ها بودند.

در ادامه سیدعلی ملک‌حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت، گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان معضل بیکاری جوانان است.

وی با بیان اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است و از نوع دانشگاهی که تربیت فن‌ورزهای ماهر را به عهده دارد، افزود: در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

کد خبر 749787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.