کلنگ‌زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار کرد: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل ۱۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.