جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان ۳۳ و ۳۴ ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق‌شدگان گفت: جست‌وجوها در سومین روز پس از حادثه برای یافتن پیکر فرد دوم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علیرغم پیدا شدن پیکر یکی از غرق‌شدگان حادثه نازلوچای تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در حال جریان است. ️

وی ر افزود: روز جمعه مورخه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ طی گزارش مردمی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای ارومیه (دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله) نیروهای امدادی متشکل از ۳ تیم هلال‌احمر و ۲ تیم آتش‌نشانی با همراهی مدیریت بحران فرمانداری و نیروی انتظامی و مردم محلی ساعت ۱۶:۳۰ در محل حادثه حاضر و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: این دو فرد از محدوده روستای تپیک بخش نازلو وارد رودخانه نازلوچای شده بودند تا از مسیر حرکت آب به روستای طمطمان و قلعه اسماعیل آقا در آن طرف رودخانه عبور کنند که در این مسیر گرفتار جریان شدید رودخانه شده و پس از طی مسافتی غرق می‌شوند.

عماری ادامه داد: نیروهای امدادی روز جمعه پس از ۳ ساعت جست‌وجو در ساعت ۱۹:۰۰ جسد مغروق اولی را کمی پایین‌تر از محل ورود به رودخانه پیدا کرده و به عوامل انتظامی تحویل می‌دهند و عملیات نجات از روز جمعه شروع و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و ادامه دارد.

و️ی عنوان کرد: امروز در سومین روز از اجرای عملیات جست‌وجو با حضور تمامی اکیپ‌های مذکور همانند ۲ روز قبل از ساعات اولیه صبح با حضور بخشدار نازلو و مدیریت بحران فرمانداری در محل حادثه و رودخانه، اقدام به بررسی و جست‌وجوی میدانی و دشتی شده ولی تاکنون موفق به کشف جسد مغروق نشده و عملیات تا پیدا شدن پیکر وی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.