بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان و بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب روستای سرپله آبدانان به طول هفت کیلومتر، اکنون نصب انشعابات آب روستا آغاز شده است و تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آب‌رسانی با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: هم‌زمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا آغاز و به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی اضافه کرد: با پایان نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امید می‌رود با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضان نیز رفع شود.

وی ادامه داد: با پایان عملیات ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر، اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آب‌رسانی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه به تأمین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی دارد، بنابراین آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آب‌رسانی شرب سالم و پایدار را برای مردم تأمین کند.

کد خبر 748308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.