مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.