تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا بعد از ظهر امروز _چهارشنبه– پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به نزدیک به ۴۰ پروژه مدرسه سازی در این منطقه اظهارکرد: بعضی از این پروژه‌ها با اختصاص اعتبار و حمایت خیرین برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدرس استان اصفهان و همچنین مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با تأمین اعتبار مورد نیاز بهره برداری این مدارس را تسریع کنند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشارکت خیرین در مدرسه سازی، تصریح کرد: بدون مشارکت و همکاری افراد خیرخواه تأمین نیاز محیط آموزشی این شهرستان امکان پذیر نبود و این کمبود چالش ساز می‌شد.

محمدی کیا اضافه کرد: بعضی از محیط‌های آموزشی این منطقه دارای قدمت بالا بوده و دچار فرسودگی شده‌اند که بازسازی و احداث مدرسه جایگزین ضروری است.

وی به مشارکت خانواده‌ها و خیرین در برنامه‌های فرهنگی مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: این همراهی به توسعه خدمت رسانی به نسل جدید و نظام تعلیم و تربیت کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون بر ایجاد انگیزه برای تداوم این همراهی مردمی تاکید کرد و یادآورشد: در روز معلم و تکریم این جایگاه نقش مردم باید پر رنگ تر از گذشته بشود و خانواده‌ها، اقشار تأثیرگذار، مدیران ادارات و گروه مختلف شغلی در این مسیر همراهی کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی و معرفی آموزگاران و دبیران تأثیرگذار و ایثارگر برای الگودهی و جریان سازی فرهنگی در اولویت و جدول برنامه‌های هفته تکریم مقام معلم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون در بخشی از سخنان خود گسترش مفاهیم تربیتی استاد شهید مطهری در جامعه را ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: کتاب‌ها و اندیشه‌های این شهید زمینه ساز پیشرفت و تعالی انسان و جامعه انسانی خواهد شد که آموزش و پرورش با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی در این خصوص فعالیت کند.

کد خبر 747653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.