برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برقراری عدالت و توازن میان مناطق شهری در اجرای خدمات و پروژه‌ها از سیاست‌های محوری دوره ششم شورای اسلامی شهر قم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم در شش دوره فعال با ترکیب نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص در راستای رضایت شهروندان تلاش کرده تا عملکرد شایسته‌ای داشته باشد.

وی ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و مردم را رویکرد شورای اسلامی شهر دانست و افزود: تلاش شده است تا در عرصه‌های مختلفی چون مساجد، مجامع عمومی، مجالس و هیئت‌ها و همچنین ملاقات‌های مردمی این ارتباط چهره به چهره حفظ شود و اعضای شورا نیز متعهد و موظف به ارتباط با رسانه‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نگاه برنامه‌ای در شورا اسلامی شهر حاکم است، تصریح کرد: دقت در تنظیم بودجه به طوری که بودجه ضمن رعایت روند رشد منطقی تعرفه که از تورم عقب نماند و فشاری هم به مردم وارد نشود و در این سال‌ها عملکرد بودجه منطبق با بودجه مصوب است.

محرری طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر دانست و تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در هسته مرکزی شهر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توازن در منطقه از هدف‌های مهم است، گفت: توازن و توزیع درآمد در مناطق شهری متناسب با نیاز هر محله با توجه به درآمد کلی شهرداری به شکل مناسب و متوازن انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ۱۲۴ جلسه رسمی در دوره ششم برگزار شده است، عنوان کرد: در طول این مدت ۸۲۰ مورد لوایح و ۷۸ طرح تنظیم و توسط شهرداری رسیدگی شده است.

محرری از برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر قم، بیست‌وششم و بیست‌وهفتم اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود.

کد خبر 747522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.