برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مراتب اعتراض خود نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص حرکت هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال را اعلام کرده‌ایم و از پیگیری موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری، بهنام نظری با اشاره به حواشی پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران در ورزشگاه امام خمینی (ره) و محکوم کردن مجدد عمل خلاف موازین شرعی دروازه‌بان تیم استقلال، اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق غیراخلاقی، مدیریت ارشد استان به موضوع ورود کرده و اقدامات و پیگیری‌های لازم آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه مردم غیور اراک حتماً از این موضوع کوتاه نخواهند آمد افزود: از دستگاه قضائی نیز درخواست شد، پیگیری‌های صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برساند و بازیکن تیم استقلال و فرد خاطی حتماً باید پاسخگو باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: اینکه فردی به خود اجازه چنین عمل هنجارشکنانه‌ای داده است و بعد هم با افتخار بر این عمل اصرار می‌ورزد، بی‌شرمی است، لذا فدراسیون فوتبال باید موضع خود در خصوص هنجار و ناهنجاری را مشخص کند.

نظری اضافه کرد: وقتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای یک عمل غیراخلاقی و غیرشرعی، صرفاً جریمه مالی در نظر می‌گیرد، یعنی نگارندگان این حکم هم توجه لازم را ندارند، بنابراین قویاً اعلام می‌کنیم حکم اخیر کمیته انضباطی اساساً بی پایه و اساس است.

وی خاطرنشان کرد: حسب دستور استاندار نامه‌ای به رئیس فدراسیون ارسال شد و مراتب اعتراض و شکایت جدی از رأی کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده را اعلام کردیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: مدیریت استان مصرانه منتظر این است تا کمیته انضباطی در رأی خود تجدیدنظر کند و رأیی قاطع و صریح بر مبنای شرع و قانون صادر شود.

وی تصریح کرد: جای تأسف است بازیکنی که سال‌ها پیراهن تیم ملی را به تن کرده وقیحانه اعلام می‌کند این جریمه را می‌پردازد و تأسف بیشتر برای باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال که در خصوص این حرکت زننده و غیراخلاقی، منتظر نظر کمیته انضباطی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با انتقاد جدی از رفتار باشگاه استقلال در قبال هنجارشکنی بازیکن این تیم، گفت: گویا کار فرهنگی در این باشگاه فقط یک پیوست بی اثر است چراکه اگر مدیران این باشگاه اعتقادی به فرهنگ اسلامی و ایرانی دارند باید پاسخ بی حرمتی بازیکن این تیم را بدهند.

وی تأکید کرد: به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ورزش استان مرکزی تا به نتیجه رسیدن برخورد قاطع با بازیکن خاطی تیم استقلال، موضوع را پیگیری خواهم کرد و اینکه به نیروی انتظامی به واسطه بداخلاقی دروازه‌بان استقلال توهین و بی حرمتی شد حتماً قابلیت پیگیری دارد و دادستان پیگیر موضوع است.

نظری تأکید کرد: از یگان ویژه قدردانی می‌کنیم که در این اتفاق در لحظه برخورد قاطعانه‌ای داشتند و شرافتمندانه از حریم حیا دفاع کردند.

کد خبر 747054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.