اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج گفت: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت، افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ششم اردیبهشت در تقویم محلی به نام روز سنندج (روز سنه) نام‌گذاری شده است که به دلیل اهمیت این موضوع یک هفته را به آن اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که سازمان فرهنگی شهرداری و شورای شهر مجری اصلی و دبیرخانه برنامه‌ها هستند، اما دستگاه‌های فرهنگی نیز در این هفته برنامه‌هایی را دارند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی و حضوری‌نویسی، رونمایی از کتاب حوزه موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه کتاب، اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر، برپایی کارگاه نقاشی و برگزاری دومین جشنواره ورزش پهلوانی از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: اجرای مراسم مولودی‌خوانی سنتی و خانقاهی سنندج، اکران فیلم کارگردانان سنندجی در پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری همایش مستوره اردلان، دومین جشنواره ملی عکاسی و نمایشگاه پوستر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته سنندج است.

به گزارش ایمنا، نمایندگان سایر ادارات و اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادها خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت روز سنندج پرداختند.

کد خبر 746946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.