ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ثبت بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در فروردین سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳.۱ درصدی افزایش تردد در محورهای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محور یاسوج-پاتاوه، گچساران-بابامیدان، پاتاوه_ یاسوج و یاسوج به بابامیدان محورهای دارای بیشترین تردد در فروردین سال جاری بودند.

وی با اشاره به محورهای دارای بدترین سطح سرویس در فروردین ۱۴۰۳، افزود: محور یاسوج-اقلید، بابامیدان-یاسوج و چرام به باشت محورهای دارای بدترین سطح سرویس بودند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثبت سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۱۱ مورد تردد در محورهای استان، گفت: از این تعداد حدود سه میلیون و ۴۱۴ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی است.

وی تصریح کرد: بعد از پلاک استان کهگیلویه و بویراحمد پلاک استان‌های فارس و اصفهان بیشترین میزان تردد در سطح جاده‌های استان را داشتند.

پیمانجو خاطرنشان کرد: ۱۲ درصد وسایل نقلیه بین یک تا سه روز، ۹ درصد بین سه تا هفت روز، شش درصد، بین یک تا دو روز، ۳ درصد بیش از دو هفته در استان ماندند.

وی از ثبت ۸۱۴۱ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری در فروردین سال جاری خبر داد و افزود: اطلاع مردم از وضعیت راه‌ها در بارش‌های سال‌جاری موجب افزایش ۷۱ درصدی تماس با سامانه ۱۴۱ بود.

وی گفت: محورهای دارای بیشترین حجم تخلف سرعت به ترتیب یاسوج-پاتاوه (ورودی پاتاوه)، بابامیدان-یاسوج (دشت روم)، گچساران-بهبهان (خیرآباد انتهای محور) است.

کد خبر 746835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.