جوان کردستانی جان خود را فدای نجات چهار نفر دیگر کرد

«آرمان بنفشی» جوان ۳۶ ساله کردستانی پس از نجات جان چهار نفر گرفتار شده در چاه، دچار حادثه می‌شود و جانش را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، یکی از اهالی روستای خلیچیان در اطراف شهر سنندج روز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ پس از اینکه فریادهای همسایه باغ خود را می‌شنود، برای کمک وارد باغ آنها می‌شود که می‌بیند چهار نفر داخل چاه آب گرفتار و دچار گازگرفتگی شده‌اند.

این جوان همسایه به نام «آرمان بنفشی» وارد چاه می‌شود و هر چهار نفر گرفتار را که یک پدر و سه پسر بوده‌اند از چاه بیرون آورده و نجات می‌دهد اما خودش در چاه گرفتار شده و غرق می‌شود.

در ادامه به آتش‌نشانی خبر می‌دهند و آنها به محل حادثه می‌رسند و چهار نفر نجات‌یافته از چاه را به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌کنند، اما جوان ناجی جان خود را از دست داده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در پیامی درگذشت «آرمان بنفشی» جوان ۳۶ ساله کردستانی را که پس از نجات چهار نفر گرفتار در چاه، جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

در پیام تسلیت اسماعیل زارعی‌کوشا آمده است:

خبر درگذشت ناگهانی جوان ناکام کردستانی، «آرمان بنفشی» که پس از نجات جان سه نفر گرفتار در چاه متأسفانه خود جانش را از دست داد، اینجانب را بسیار اندوهگین و متالم کرد.

ضایعه فقدان این جوان شایسته که برای نجات دیگران دل به دریا زد و آسمانی شد سخت و تاب سوز است.

اینجانب با ابراز همدردی این واقعه غم بار را محضر خانواده محترم این عزیز برومند بویژه مادر داغدارشان و مردم قهرمان‌پرور استان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند رحمان خواستارم روح پاک این جوان فداکار در بهشت برین، همجوار اولیاءالله و بندگان صالح خداوند باشد و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

کد خبر 746653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.