وزارت دفاع در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در مسیر تجهیز و تسلیح آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در متن پیام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، «سالروز تاسیس سپاه پاسداران» آمده است: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موید عمق درایت و دوراندیشی معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با تشکیل چنین نهاد کارآمدی همراه با ارتش مقتدر، دوبال کارآزموده و توانا در دفاع از کشور ایجاد گردید که در فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام قدرت به صیانت از میهن عزیز و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پرداخته‌اند.

در ادامه این پیام اشاره شده است: نگاهی گذرا و اجمالی به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون نشان می‌دهد سیر تحولات علمی و صنعتی در این نهاد مقدس تا چه میزان صعودی و فزاینده بوده است. استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و فناوری‌های پیشرفته که حاصل تحقیقات و تفکر اندیشمندانه داخلی است در کنار بهره برداری از ابتکارات و تجربیات نظامی و تاکتیکی باعث شده که همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیروهای نظامی منطقه و جهان جزو برترین و کار آزموده ترین نیروها محسوب شود و بتواند در هر نقطه‌ای دشمن را مرعوب و منکوب کند، نمونه مثال زدنی آن انجام عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» بود که تمام کارشناسان نظامی جهان را حیرت زده کرد وتوانست قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

در بخش دیگری از این پیام یادآورشده است: این تعالی و موفقیت مدیون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان برکفی است که با تقدیم خون پاک خویش به ندای پیر و مراد خود لبیک گفتند. و استقلال و سلطه ناپذیری در عرصه‌های بین المللی را برای ما به ارمغان آوردند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام با گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان نیروهای مسلح انقلاب اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد در مسیر تجهیز و تسلیح آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روز افزون همرزمان عزیزمان در آن نهاد انقلابی و ولایتمدار را در اجرای موفق و کامل ماموریت‌های محوله تحت توجهات حضرت ولی امر (ارواحنا له الفدا) و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسالت دارد.

کد خبر 746363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.