برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند

امام جمعه قزوین با اشاره به حمله موشکی به پایگاه صهیونیست‌ها گفت: برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند و همین اقدام را هم منفی می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _شنبه یکم اردیبهشت‌_ در مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه فقید آبیک و حجت‌الاسلام سیدضیاالدین هاشمی امام جمعه فقید آوج اظهار کرد: پایگاه صهیونیست‌ها را با موشک زده‌ایم، خود صهیونیست‌ها از این عملیات تعجب کرده‌اند. آمریکا و همه دنیا هم تعجب کرده‌اند و از این کار شجاعانه و قدرتمندانه حیرت‌زده شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر هم آدم‌های احمقی وجود دارند که همین موضوع را هم منفی می‌بینند، چون شیطان آن‌ها را رها نمی‌کند و دائم در دلشان تاریکی، یأس، ناامیدی، کینه‌توزی نسبت به مؤمنان، بدبینی نسبت به خدا و پیغمبر، نسبت به رهبر حکیم انقلاب و نسبت به انقلاب را تزریق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امامان جمعه فقید آبیک و آوج که در مراسم آن‌ها هستیم دو معلم بودند، خاطرنشان کرد: آن‌ها معلم بودند تا به من و شما یاد دهند چگونه پای کار خدا بایستیم، خسته و مأیوس نشویم و صادقانه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

عابدینی ادامه داد: حجت‌الاسلام موسوی در دوران تبلیغ در آن ایام خوف، خطر و در شرایطی که همیشه تحت تعقیب ساواک بود، در روستاها و شهر آوج و آبگرم و در مکان‌های مختلفی که می‌رفتند، برای تبلیغ رسالت‌های الهی می‌کوشیدند و به مردم می‌گفتند چه باید کنند و چه نباید کنند.

وی گفت: ایشان به مردم متذکر می‌شد که باید چه راهی را بروند. حجت‌الاسلام موسوی بسیاری مواقع وقتی از قم برای انجام مأموریت خارج می‌شدند خوف و خطر دستگیری برای ایشان بود و ممکن بود اصلاً دیگر به خانه برنگردند.

امام جمعه قزوین افزود: دو بزرگواری که در مجلس یادبود آن‌ها هستیم، اصلی‌ترین کارشان در تبلیغ در زمان امام (ره) و معرفی امام (ره) بود، بعد هم که نوبت به رهبر حکیم انقلاب رسید، تمام همتشان را به کار گرفتند تا به گروه‌های مختلف مردم نشان دهند که راهشان را گم نکنند.

کد خبر 746219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.