مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم روز شهدای ورزشکار گفت: در کنار قبور شهدایی هستیم که با سادگی در جنگ، حاضر شدند، افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند که مدال‌شان پلاکشان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با یکم اردیبهشت روز تولد شهید ابراهیم هادی که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسم بزرگداشتی از سوی کمیته ملی المپیک از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مسئول بسیج ورزشکاران، جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی، خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مناف هاشمی در این مراسم ضمن خیرمقدم ویژه به مادران، پدران و خانواده شهدای حاضر در این مراسم اظهار کرد: جامعه ورزش امروز با افتخار این مراسم را برگزار کرد. در کنار قبور شهدایی هستیم با سادگی در جنگ، حاضر شدند و افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند که مدال‌شان، پلاکشان است. آن‌ها جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: باید از جامعه و کشوری که چنین جوانانی دارد الگو و درس بگیریم و یادمان باشد که افتخارآفرینی امروز جامعه ورزش را مدیون جانفشانی شهدا هستیم. باید کاری کنیم که یاد و خاطره این عزیزان هیچ‌وقت فراموش نشود.

در ادامه این مراسم کیک تولد شهید ابراهیم هادی توسط برادر هادی، برادر شهید طوقانی و مادر شهید نوفلاح و برادر شهید رضایی مجد بریده شد.

منبع: ایرنا
کد خبر 746131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.