رژیم صهیونیستی متوجه شده است که توان مقابله با ایران را ندارد/ با کسی تعارف نداریم

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامی که پدافندهای ما انجام دادند، نشان از این است که با کسی تعارف نداریم و هر اقدامی بخواهد در هر جای کشور صورت گیرد، پاسخ آن در کمترین فرصت داده خواهد شد و مورد هدف پدافندهای هوشیار ما قرار خواهد گرفت.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدام شکست‌خورده رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران اظهار کرد: این اقدام بیشتر یک مانور رسانه‌ای بود که رژیم صهیونیستی برای فصاحتی که خودش به وجود آورده بود، ایجاد کرد.

وی افزود: امروز اسرائیل متوجه این شده است که جرئت و توان پاسخ‌دهی به ایران را ندارد و برای حیثیت رسانه‌ای از دست رفته خود این جنگ روانی را راه انداخت و از آمریکایی‌ها و نهادهای بین‌المللی خواست تا اقدام انجام شده را تأیید کنند، در حالی که همان‌طور که دیدیم، نتوانسته است کاری انجام دهد.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره اینکه پهپادهایی از عراق و سوریه بلند شدند هم از ابعاد جنگ رسانه‌ای بود که رژیم صهیونیستی به راه انداخته بود و متوجه این موضوع شده است که اگر بخواهد هر اقدامی انجام دهد، از سوی جمهوری اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

آصفری خاطرنشان کرد: در واقع اسرائیل با این اقدام خواست به جریان همراه خود دلداری دهد چون حیثیت نتانیاهو در اسرائیل خودش هم از بین رفته است و اقدامی که پدافندهای ما انجام دادند، نشان از این است که با کسی تعارف نداریم و هر اقدامی بخواهد در هر جای کشور صورت گیرد، پاسخ آن در کمترین فرصت داده خواهد شد و مورد هدف پدافندهای هوشیار ما قرار خواهد گرفت.

کد خبر 746000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.