آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل توان مقابله کردن ندارند بنابراین از عوامل نفوذی استفاده می‌کنند تا ما را بسنجد، درحالی که نیروهای مسلح ما بسیار هوشیار و هوشمندانه عمل می‌کنند.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل توان مقابله کردن ندارند بنابراین از عوامل نفوذی که قطعاً پیدا خواهند شد استفاده می‌کنند تا ما را بسنجد، درحالی که نیروهای مسلح ما به لطف خدا بسیار هوشیار و هوشمندانه عمل می‌کنند و در هر مقطع از زمان چه نیمه شب و چه هر موقع دیگر، کوچک‌ترین پرنده یا مورد مشکوکی را در آسمان رؤیت کنند، به موقع اقدام می‌کنند.

وی افزود: پدافندها و موشک‌های ضدهوایی و برای موقعیت‌هایی است که هر جنبده‌ای در آسمان دیده شد، به موقع با آن مقابله و نابودش کنند تا به کسی آسیب نرسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند از راه جنگ و عملیات روانی وانمود کنند که موفق بودند، درحالی که اگر بخواهند که آسیبی به کوچک‌ترین قسمت کشور ما وارد شود، قطعاً و یقیناً آنچنان ضربه مهلکی به آن‌ها وارد خواهد شد که از کرده خود پشیمان شوند؛ حتی سخت‌تر اقدامی که ایران در روزهای گذشته انجام داد.

کد خبر 745994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.