معادلات فرامنطقه‌ای با عملیات «وعده صادق» تغییر کرد

امام جمعه قزوین گفت: تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از برکات عملیات وعده صادق بود؛ چراکه با این عملیات اگر کشورهای منطقه بخواهند با اسرائیل ارتباط ایجاد کنند، باید از ایران اجازه بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) اقامه شد، اظهار کرد: حرکت ارزشمند و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان «وعده صادق» درواقع وعده خدا و انبیا الهی است و پیش‌بینی آینده جهان این است که رژیم غاصب صهیونیستی باید نابود شود که این وعده با دستان نیروهای مسلح به اجرا درآمد و گام بلندی برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی برداشته شد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که کشوری به نام اسرائیل روی نقشه نداریم و این رژیم را با پونز روی نقشه چسباندند و آنچه که هست فلسطین است و پایتخت آن هم قدس است و ایشان تأکید کردند که اشغالگران را به زودی به سطل زباله خواهیم انداخت؛ به طوری که امروز همه جای عالم علیه صهیونیست‌ها نهضت نفرت بلند شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به برکات عملیات وعده صادق گفت: شکست هیمنه دروغین آمریکا، صهیونیست و انگلیس از برکات این حرکت بود و نشان داد که ما می‌توانیم به مستکبران عالم سیلی بزنیم ولی آنها نتوانند کاری کنند.

عابدینی افزود: تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از دیگر برکات وعده صادق بود؛ چراکه با این عملیات اگر تمام کشورهای منطقه بخواهند ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی ایجاد کنند، باید از ایران اجازه بگیرند.

وی ادامه داد: امروز شرایط منطقه عوض شده و در حال حاضر دیگر سران کشورهای عربی جرأت نمی‌کنند ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی ادامه دهند؛ اتحاد و انسجام ملی از دیگر دستاوردهای عملیات وعده صادق بود؛ چراکه خیلی از اختلافات داخلی با این اقتدار از بین می‌رود.

امام جمعه قزوین با اشاره به تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در جهان گفت: روزنامه صهیونیستی این طور نوشته که «جای کتکی که اسرائیل از ایران خورده تا سال‌ها درد خواهد کرد و باید اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم» این نشان می‌دهد که اختلافات داخلی رژیم غاصب بیشتر شده است.

عابدینی با یادآوری اینکه امروز می‌بینم بیشترین خیزش جهان علیه یهودیان صهیونیستی از مسیحیان هستند، اضافه کرد: منطق صهیونیست‌ها این است که ما به غیریهودیان هیچ دینی نداریم و تفکر نژادپرستانه افراطی دارند و از همین‌رو حق خود را باید با جدیت تمام از آنها پس بگیریم و نباید فکر کنیم که با مذاکره کار به جایی می‌رسد.

وی ادامه داد: فرق بین جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر این است که ما اقتدار و قدرت داریم و دنیا با عملیات وعده صادق فهمید که رهبری و محور این اتحاد و اقتدار مقام معظم رهبری است و نیروهای مسلح و مردم ما مجری و پای کار این فرماندهی هستند.

خطیب جمعه شهر قزوین با بیان اینکه عملیات وعده صادق محبت و احترام مردم به بسیج مردمی ایران و سپاه را بیشتر کرد، گفت: همچنین گرایش مردم جهان به اسلام بیشتر شده است؛ به طوری که ترکیب جمعیتی در جهان تغییر می‌کند و اینها از علائم ظهور است.

عابدینی تصریح کرد: عملیات وعده صادق سبب شاد شدن دل‌های زنان و کودکان و بی‌خانمان‌های غزه شد؛ به طوری که در شب عملیات وقتی موشک‌های ایران از آسمان عبور می‌کردند، شاهد شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای» از سوی مردم غزه بودیم. با توجه به شرایط امروز آموزش و پرورش ما باید توجه کند مطالب و کلاس درس دانش‌آموزان باید رنگ ضدصهیونیستی بیشتری بگیرد.

کد خبر 745989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.