موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات را پس از شناسایی، به صورت مکتوب اعلام کنند تا مراتب برای رفع مشکلات این حوزه، به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات تمام واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و راکد استان و انعکاس آن به حوزه سرمایه‌گذاری استانداری را برای تمام دستگاه‌ها و نهادها تکلیف کردیم تا در سال جاری برای بررسی وضعیت، رفع مشکلات و فعال‌سازی آن‌ها اقدام شود.

فخر موحدی هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار سال و جهش تولید در استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی صرف مشکل مالی نیست، بلکه بسیاری از این واحدها مشکلات مدیریتی و حقوقی دارند که رفع موانع و فعال‌سازی مجدد آن‌ها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

کد خبر 745725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.