هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یادآوری توجه دولت سیزدهم به گسترش اینترنت پرسرعت گفت: در دو سال گذشته هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور با اتصال به شبکه ملی ارتباطات از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، عیسی زارع‌پور، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی با بیان اینکه در دو سال گذشته هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور با اتصال به شبکه ملی ارتباطات از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند، اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی افزود: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایمنا، برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امروز در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

رئیس‌جمهور عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

کد خبر 745718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.