کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم در روز جمعه (سی‌ویکم فروردین) در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم انقلابی شهر کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه این هفته، سی‌ویکم فروردین در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم غاصب در غزه، راهپیمایی برگزار خواهند کرد و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه را سر خواهند داد.

وی هدف از برپایی این راهپیمایی را حمایت از عملیات «وعده صادق» و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و کشتار مردم بی‌دفاع غزه اعلام کرد و افزود: مردم ولایی کرمانشاه هم‌زمان با هم‌وطنان در دیگر استان‌ها با فریادهای «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» همبستگی و حمایت خود را از سپاه و مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از عموم مردم استان کرمانشاه دعوت کرد در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن‌شکن حضور داشته باشند.

عبدی با بیان اینکه این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، گفت: در دیگر شهرستان‌ها نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در پی برگزاری این دست راهپیمایی‌ها و تداوم برگزاری آن‌ها در سراسر جهان، به‌زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

کد خبر 745688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.