آغاز عملیات احداث پروژه باغ مشاهیر/ تعریض پل رودخانه در منطقه ۴ اصفهان

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آغاز پروژه باغ مشاهیر در بلوار صفه که جز پروژه‌های بزرگ شهری است، خبر داد و گفت: پروژه تعریض پل رودخانه در منطقه ۴، احداث پردیس سودان در منطقه ۱۴ و بوستان شمس آباد از جمله پروژه‌هایی است که در سه ماهه اول سال عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی مطیعی‌فرد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: به‌دنبال تعریض بزرگراه شهید خرازی پل صاحب روضات هفته گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: زیرساخت، اصلاح و احداث ایستگاه‌های بی‌آرتی خیابان کاشانی، احداث رمپ پل امام خمینی (ره) به خیابان شریف، احداث رینگ چهارم ترافیکی از کیلومتر صفر تا چهار، همچنین کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ و ۷۴ تا ۷۸ در حال اجرا است؛ در ادامه نیز عملیات اجرایی احداث کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم در سه ماهه آینده اجرا خواهد شد.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آغاز پروژه باغ مشاهیر در بلوار صفه به‌عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهری خبر داد و گفت: پروژه تعریض پل رودخانه در منطقه ۴، احداث پردیس سودان در منطقه ۱۴ و بوستان شمس‌آباد از جمله پروژه‌هایی است که عملیات عمرانی آن در سه ماهه اول سال آغاز خواهد شد.

مطیعی‌فرد با اشاره به پروژه‌های زیباسازی فضاهای شهری خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر زیباسازی فضای شهری روبه‌روی هتل عباسی، محور چهارباغ و چهارراه‌های این کلان‌شهر انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه مباحث فرهنگی نیز مسابقات ورزشی و رویدادهای حجاب و عفاف در حال برگزاری است.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان بیان کرد: ملاقات‌های مردمی شهردار اصفهان از هفته گذشته آغاز شده است، البته طی سال گذشته نیز ۳۰ جلسه ملاقات مردمی برگزار شد که به طور متوسط ۲۰ نفر در هر جلسه با شهردار اصفهان ملاقات و مشکلات خود را مطرح کرده‌اند؛ همچنین سامانه میز خدمت در اختیار شهروندان است تا از این طریق با شهردار ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در حوزه تبلیغات محیطی نیز با توجه به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و پاسخ ایران به حمله اسرائیل، همچنین تخریب مزار ائمه بقیع در هشتم شوال، تبلیغات محیطی مرتبط در سطح شهر انجام شده است.

مطیعی‌فرد ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی ویژه برنامه «دختران حاج قاسم» و پویش نذر کاشی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن پیروزی عملیات «وعده صادق» در اصفهان، گفت: مردم شهیدپرور اصفهان شامگاه بیست‌وششم فروردین در حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در میدان امام حسین (ع) تجمع کردند.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان گفت: در این هفته نیز برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است که جزئیات آن به‌زودب اعلام خواهد شد.

کد خبر 745504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.