هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران تا پایان هفته جاری شاهد هوایی صاف و افزایش محسوس دما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد اسدی، صبح امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت آب‌وهوایی این استان را تا پایان هفته صاف تا نیمه‌ابری دانست و اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران از روزهای سه‌شنبه بیست‌وهشتم تا روز دوشنبه هفته آینده سوم اردیبهشت صاف تا نیمه ابری گزارش می‌شود.

وی افزود: در صورت هرگونه تغییرات احتمالی در پیش‌بینی روزهای آینده باز اعلام خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: این وضعیت تا روز جمعه سی‌ویکم فروردین ادامه دارد.

اسدی با اعلام اینکه در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آتی نیز آب‌وهوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد در ارتفاعات با رگبار پراکنده است، گفت: در روز دوشنبه سوم اردیبهشت نیز مناطق غربی و ارتفاعات استان نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مرکزی و شرقی استان شاهد وضعیت آب‌وهوایی نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود.

کد خبر 745341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.