عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد

امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران به اسرائیل و رسیدن موشک‌ها به تل‌آویو و دیگر اهداف نظامی را کار بزرگی بیان کرد و گفت: این مسئله یک قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد و کار بسیار مهمی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران در عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: کار عظیمی انجام شد و دشمن نیز بر این ادعا اذعان داشت، چرا که از تعابیری مانند در طول تاریخ سابقه نداشته، استفاده کرد و این اقدامات موشکی ایران، ادعای صهیونیست‌ها درباره غیرقابل نفوذ بودن گنبد آهنین و سیستم اطلاعاتی قوی آن‌ها را بر هم زد.

امام جمعه اصفهان پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران به اسرائیل و رسیدن موشک‌ها به تل‌آویو و دیگر اهداف نظامی را کار بزرگی بیان کرد و گفت: نماینده آمریکا درخواست محکوم کردن حمله ایران را دارد، در حالی که تهاجم به کنسولگری ایران را محکوم نکردند و این مسئله یک قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد و کار بسیار مهمی بود.

وی افزود: این اقدام سبب دلگرمی مردم غزه شد و همه فهمیدند کشورهای عربی تحت نفوذ آمریکا هستند و آنچه که تاکنون به مردم غزه انرژی داده، ایمان آن‌ها بوده است، همچنان که قرآن کریم نیز می‌فرماید «اگر شما به رنج و زحمت می‌افتید آنها نیز (از دست شما) رنج می‌کشند با این فرق که شما به لطف خدا امیدوارید و آنها امیدی ندارند» و همه اینها از الطاف و عنایات خداوند است و کشتار کودکان غزه روح مردم را تغییر داد.

عضو خبرگان رهبری هم چنین در ادامه سخنان خود دفتر تبلیغات اسلامی را ارگانی مبلغ ساز عنوان کرد و گفت: توزیع مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی است و اصل کار این است که دفتر تبلیغات اسلامی مبلغ سازی کند و ریشه اول مبلغ سازی نیز آن است که اصول اعتقادی مبلغان قوی باشد.

وی اضافه کرد: مبلغ دینی باید ظاهری مناسب داشته و آگاه به علم روز باشد و اگر می‌خواهیم کار فرهنگی کنیم باید با باور انجام شود، باید حفظ آیات، روایات، نهج‌البلاغه و تاریخ جز کار مبلغ باشد و در هنگام گزینش باید این موارد مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: کار دفتر تبلیغات اسلامی کار معظمی است و هر مقدار مبلغ‌سازی کنید، ارزشمند است، همچنین علاوه بر آن، کار در فضای مجازی در این حوزه بسیار مهم است و تبیین اقداماتی که تاکنون انجام شده و از این پس انجام می‌شود کار مبلغ است.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر مسئله تبیین پیشرفت‌های حاصل شده انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به عنوان ضروری‌ترین کار مبلغان تصریح کرد: امیرمومنان (ع) تعبیر بسیار زیبایی درباره مرگ و زندگی دارد و می‌فرماید «الموت فی حیاتکم مقهورین والحیات فی موتکم قاهرین» هم چنان که می‌بینیم صحرای سینا برای اعراب است، اما اجازه آن با آمریکا است و این نشان از آن دارد که اینها مرده هستند و در مقابل امام حسین (ع) است که پیروز از دنیا رفتند.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گزارشی از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در طول سال گذشته ارائه کرد و اظهار کرد: تبلیغات مهم‌ترین رکن دفتر معاونت فرهنگی تبلیغی است که وظیفه آموزش و اعزام مبلغان را به عهده دارد، در دو سال اخیر جذب بسیار خوبی شامل مبلغان برادر و خواهر داشته‌ایم و دوره‌های بدو خدمت و تخصصی برگزار کردیم.

وی افزود: حجم اعزام‌های دفتر تبلیغات اسلامی در یک سال اخیر رشد مطلوبی داشته است، به‌طوری که سال گذشته رکورد اعزام در طول ادوار اعزام‌های دفتر تبلیغات شکسته شد و در ماه محرم ۱۵۰۰ نفر از طرف دفتر تبلیغات اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان نیز ۱۳۰۰ نفر اعزام انفرادی انجام شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: در کنار اعزام‌های انفرادی، ۷۰ گروه تبلیغی نیز فعالیت‌های تبلیغی انجام داده و در کنار این ۷۰ گروه، بیش از ۴۰ گروه هنری، رسانه‌ای و مجازی به صورت مجازی کار تبلیغی داشته‌اند که برخی از تولیدات این گروه‌ها برد رسانه‌ای فوق‌العاده نیز داشت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت‌های مرکز خلاقیت و پژوهشکده الهیات و خانواده اصفهان وظیفه مرکز خلاقیت را حمایت از گروه‌های طلبگی که قصد کسب و کار فرهنگی دارند عنوان کرد و ادامه داد: ۳۰ تیم ایده در این مرکز تحت پوشش قرار دارند، همچنین در حوزه پژوهش نیز پژوهشکده الهیات و خانواده در اصفهان فعال است و ۶۰ درصد فعالیت‌های آن مربوط به خانواده است.

وی اضافه کرد: در بخش انتشارات نیز سالی ۲۰ جلد کتاب منتشر می‌شود و بیش از ۲۵۰ جلد کتاب در طی ۱۰ سال فعالیت مرکز به چاپ رسیده است.

کد خبر 745148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.