کمبود زیرساخت‌های تئاتر در شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته

اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (دوشنبه) در نشست صمیمانه با هنرمندان این کلان‌شهر مسائل پیرامون حوزه هنر را مطرح و بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان، برگزار شد که در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون مسائل حوزه هنر به ایراد سخن پرداختند.

کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته

برگزاری جلسات با هنرمندان موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه هنر می‌شود

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست اظهار کرد: برگزاری چنین جلسات و تدابیری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شناخت بهتر و بیشتر نقاط قوت و ضعف حوزه هنر در شهر اصفهان و حیطه مدیریت شهری کمک می‌کند، همچنین موجب می‌شود تا تعامل و همکاری میان دستگاه‌های ذی‌ربط اتفاق بیفتد.

کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته

رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۳، دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی اختصاص دارد، تصریح کرد: میزان رشد این بودجه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۲ حدود دو برابر و سال جاری نسبت به سال گذشته حدود شش درصد رشد داشته است و هنوز جای کار دارد.

کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته

کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان

فرزانه کلاهدوزان، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم برگزاری این نشست خروجی خوبی داشته باشد.

وی افزود: زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان بسیار کم است که با توجه به تعامل و همکاری که میان دستگاه‌های مربوط وجود دارد، امیدوارم شاهد نتایج خوبی باشیم.

کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته

نظارت شورای اسلامی شهر بر مباحث هنری موجب ارتقای ظرفیت‌های شهر اصفهان می‌شود

عباس حاج‌رسولی‌ها، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان در حوزه تئاتر و فرهنگی ید طولایی دارد، اظهار کرد: اگر مدیریت واحد شهری تحقق یافته و مباحث فرهنگی زیر نظر شورای اسلامی شهر بود، به‌طور قطع ظرفیت‌ها افزایش و بروز پیدا می‌کرد، اما مدیریت کلان کشور به مباحث محلی و منطقه‌ای آشنا نیست‌.

کد خبر 744957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.