خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران ایست و بازرسی پل بین‌المللی ابریشم بیش از نیم تن مواد افیونی شامل شیشه و تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأموران مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و سریع آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفا مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ گفت: مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

شجاعی ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند بیان کرد: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعدی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سو استفاده به قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 744918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.