رئیس‌جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از ۳۳۰۰۰ منزل تقدیم مددجویان می‌شود و در این راستا تولید مسکن و بهره‌برداری از مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آئین واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می‌شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه‌های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه‌ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه‌ها برای خانه دار شدن مردم صورت می‌گیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس‌جمهور در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

آیت‌الله رئیسی همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را ۴۴ درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

کد خبر 744856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.