دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌ وحشی آماده طبخ در بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد و کشف چند کیلو گوشت کَل‌ وحشی در منزل این شکارچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران از دستگیری یک شکارچی متخلف سابقه‌دار خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی شکار یک رأس کل وحشی توسط یک نفر متخلف حرفه‌ای و سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت‌و سقم گزارش، طی هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدام به طی مراحل قانونی شد.

وی افزود: در این راستا پس از بازرسی منزل متخلف، مقداری گوشت کَل شکار شده کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزا حیات وحش زنده و ذبح شده جرم است، از این‌رو مطابق با قانون، متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه‌های ذی‌ربط تصریح کرد: محیط‌بانان با تلاش شبانه‌روزی خود حاشیه امنی را برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت و سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه محیط‌ زیست است.

کد خبر 744795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.