طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه موضوع پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پایش و عارضه‌یابی در راستای کمک به رفع واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی صمت، بختیار خلیقی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جلسه کمیته پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی استان کردستان اظهار کرد: طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال فعال‌سازی واحدهای راکد امری ضروری است و انتظار می‌رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی در این راستا گام‌های جدی برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقای جلسات تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اهداف کمیته پایش و عارضه‌یابی است.

خلیقی ادامه داد: ورود به بحث پایش و عارضه‌یابی نشان از تغییر رویکرد در راستای رفع مشکلات است و نتیجه پایش باید تبدیل به نقشه راه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۵ درصد در این سامانه خود اظهاری را انجام نداده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: خود اظهاری واحدهای تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می‌شود و تسهیلگری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود.

خلیقی گفت: در مجموعه مدیریت استان بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده و این نوید بخش توسعه استان است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی استان کمبود زمین در خصوص شهرک‌های صنعتی است که انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع این مشکل باشیم.

کد خبر 744781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.