رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن

شامگاه گذشته اهالی هنر در پاسداشت عملیات غرورآفرین وعده صادق در حوزه هنری گرد هم آمدند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق و برخی اظهارنظرها در این زمینه، اهالی فرهنگ و هنر در پاسداشت این پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی، در حوزه هنری گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که با اجرای فاطمه افشاریان مجری تلویزیون و حضور برخی شعرا، چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، حاضران بر اهمیت و خط قرمز بودن امنیت کشورمان تاکید کردند و در بخش‌های مختلف برنامه تعدادی از شعرا از جمله احمد بابایی، میلاد عرفان‌پور سروده‌هایی در این زمینه را برای حاضران خواندند.

احمد بابایی، شاعر کشور پیش از خواندن سروده‌اش، درباره منظومه جدیدش اظهار کرد: چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلام‌شهر وداع کنند؛ با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق آغاز به سرودن منظومه‌ای کردم که خدا را شاکرم که همزمان با عملیات سپاه این منظومه به پایان رسید.

پس از آن مدرس‌زاده، شاعر طناز کشورمان هفت رباعی با زبان طنز برای حاضران خواند، همچنین امیر حقیقت، خواننده قطعه‌ای اجرا کرد و یکی از نویسندگان کشورمان نیز داستانکی را تقدیم سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم کرد.

در این گردهمایی چهره‌هایی همچون هادی مقدم‌دوست، خیرالله تقیانی‌پور، کورش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض و محمود کسبی حاضر بودند.

کد خبر 744688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.